Bilitis

Σκηνοθεσία:            Ντέιβιντ Χάμιλτον      (David Hamilton)
Πρωταγωνιστούν: Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ  (Patti D'Arbanville),
                                  Μόνα Κρίστενσεν         (Mona Kristensen),
                                  Μπερνάρ Ζιροντό         (Bernard Giraudeau)

Μόνα Κρίστενσεν -Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Μόνα Κρίστενσεν -Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Μόνα Κρίστενσεν -Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Μόνα Κρίστενσεν -Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Μόνα Κρίστενσεν
Μόνα Κρίστενσεν
Μόνα Κρίστενσεν    Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Μόνα Κρίστενσεν Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Μόνα Κρίστενσεν
Μόνα Κρίστενσεν
Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ

Μια ταινία από τον Ντέιβιντ Χάμιλτον, αυτού του νοσταλγού φετιχιστή της πρώιμης εφηβικής ηλικίας των κοριτσιών, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική σε θέμα, ύφος, από την αισθητική του φωτογραφικού του έργου, την αποτύπωση αυτής της ομορφιάς και της παράδοσης της στην αθανασία. Ένα κορίτσι η Bilitis (Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ), στα πρώτα βήματα ανίχνευσης της σεξουαλικότητας της. Ο πιο εύκολος δρόμος είναι να στραφεί με το εφηβικό ξύπνημα σε ένα άλλο κορίτσι συμμαθήτριά της, με απαλά χαϊδέματα και συναισθήματα πριν ακολουθήσει το δρόμο της φυσιολογικής ερωτικής και σεξουαλικής ζωής. Το καλοκαίρι έχει φτάσει, το σχολείο θα κλείσει, και οι έφηβες συνομήλικες της, θα τα χαιρετίσουν, κάνοντας την αμμουδιά και τη θάλασσα ακόμα πιο όμορφες με τα γυμνά εφηβικά τους κορμιά, και την ξεγνοιασιά της ηλικίας. Η Bilitis και η κολλητή της, παράμερα ίσως και για λόγους εικαστικούς από το σκηνοθέτη, σε μια ξύλινη αποβάθρα, σχολιάζουν, γύρω από τα αιώνια ερωτήματα του έρωτα. Ένα πλησίασμα με τον έφηβο φωτογράφο τον οποίο κατά κάποιο τρόπο ερωτεύεται, τον Λούκας (Μπερνάρ Ζιροντό), θα το ματαιώσει ο φόβος της πρώτου ετεροφυλικού πλησιάσματος.
Καλοκαιρινές διακοπές με ένα νεανικό ζευγάρι την Μελίσσα (Mona Kristensen, σύζυγο του Χάμιλτον) και τον άντρα της. Κρυφές παρακολουθήσεις στις ερωτικές περιπτύξεις του ζευγαριού, και ο φόβος και η απογοήτευση που θα νοιώσει από τη βία που ενυπάρχει, θα την οδηγήσει στην αγκαλιά της Μελίσσας για ερωτικές τρυφερές απολαύσεις. Για να αποδείξει την αφοσίωση και την αγάπη της στη Μελίσσα, θα της υποσχεθεί να της βρει και εραστή, αφού η σχέση με τον άντρα της είναι νεκρή. Το δώρο που η τύχη το φέρνει να της κάνει σαν εραστή, είναι ο Λούκας που τον αγαπάει, και έτσι αυτό το γλυκόξινο την απογοητεύει, και  το πρώτο ταξίδι στις πεδιάδες του έρωτα για αυτό το καλοκαίρι είναι απογοητευτικό, αλλά για το "νυμφίδιο" για να θυμηθούμε και τη Λολίτα Ναμπόκωφ έχει πολλά καλοκαίρια μπροστά.
Αυτό περίπου είναι το στόρι, το οποίο βέβαια είναι προσχηματικό, γιατί το Χάμιλτον προφανώς τον ενδιαφέρουν οι αισθητικές εμμονές του, για την ομορφιά των γυμνών ή ημίγυμνων κοριτσιών, να κινούνται μέσα σ᾿ ένα υπέροχο εικαστικό περιβάλλον, με χρώματα μουντά, εκπληκτικής ομορφιάς, με την βοήθεια τεχνικής στους φακούς της μηχανής. Σενάριο λοιπόν άνευρο, παντελώς απουσία συναισθημάτων, ανάλαφρο κλίμα μόνο και μόνο με πρόσχημα να στηθούν οι γυμνές εικόνες των κοριτσιών στην πρώτη ανθοφορία τους, μέσα σε ένα εικαστικό περιβάλλον, που λες πως γεννήθηκε για αυτό και μόνο, με λουλούδια ποδήλατα, θάλασσα, σκιές δέντρων, ερωτισμό, ομορφιά. Οι φετιχιστές αυτού του είδους της ομορφιάς, νομίζω δε θα ζητήσουν περισσότερα.


Μόνα Κρίστενσεν    Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Μόνα Κρίστενσεν Πάτι Ντ' Άρμπανβιλλ
Μόνα Κρίστενσεν
Μόνα Κρίστενσεν